data-fickla?

hej där:)
Dagen har varit underlig och lite seg. men den gick snabbare en ad jag trott. den slutade if med två nationella prov i engelska a.. men de gick ok. :)
Efter skolan gick ja o felicia en snabb promenad till centralen med en glass i handen. det var mysigt eller nått. välbehövt i alla fall:) 
När jag kom hem väntade jag på att fella skulle skicka sina läsloggar til mig så att jag skulle vara tvungen att skria mina egna men hon tog lång tid på sig så jag kollade på scrubs istället:D 
När jag väl fått fellas mail började jag fila på läslogg 5. jag hann inte klart men jag är på god väg:) 
Nu ligger jag under täcket med min dator på magen. 
Kommer ni i håg den där lilla killen som kom på ordet fickla? blev inte ni oxå skiiitsura för att han fick komma på ett ord?! som inte ens va bra!! asså komigen, hur ofta sitter man under ett täcke/en filt med en ficklampa?! 

aja, ju ska jag läsa lite naturkunskap. 

Hörs imorgon!<3

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0