det luktar nyklippt gräs:)

Hej!:)
Asså gud vilken dag va har! solen skiner och det är typ 20 grader! och dom (nyhetsmänniskorna´) som sa att det skulle vara typ 12-15 grader hela helgen! jag säger bara:
OJ! så fel man kan ha!
Dagen har varit ganka produktiv. Jag har gjort klart mitt förbannade tal i Int Ek och gjort rent alla altanmöbler. duktig Emma!
Om en och en halv timme ka jag ta bussen till Rebeccas pent-house och chilla gaalet! hon ska bjuda på mums middag och vi ska bara njuta av sällskapet! dit kommer och Stasia och så smånigom Fella. Sofia är ett enda stort frågetecken i denna stund.
det ska i alla fall blir riktigt roligt! jaag är extremt sällskapsjuk just nu och dettaär precis vad jag beöhev!:D och dessutom får jag använda min sånna där BH som man klistrar på och mitt en-axels-linne med volanger!! jag tar bilder så att ni k an få uppleva det med mig! (inte på BH, den får endast min närmsta fan-skara uppleva;D)
Nu ska jag hoppa in i duschen. Jag är helt svettig från min halvtimmes solning där ute. Och jag svär att jag fått linjer!
Girls, ni får vittna ikväll! :D

Ha världens bästa lördag kväll! hoppas Sverige vinner! :D (fast nää, hoppas Island vinner!:D)

Särnan


Kommentarer
Postat av: sofia

Aaaj need joo too updatee!!!!!!!

2009-05-18 @ 17:31:57

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0