fint

hej alla:) 
Endast några få dagar har gått sedan vi kom tillbaka men min vardag har redan åkt berg-och-dalbana bland känslor och umgänge. men nu känns det riktigt bra:) it's good. goooooooood! (nivet bruce all mighty;D)
Idag har varit en lite märklig dag. vi kom till skolan klockan tio. hade en lektion. åt lunch. sedan satt vi i klassrummet utan lärare en timme för att sedan sluta:) kul!
efter skolan gymmade jag o rebecca loss på F&S och sedan bar det iväg till Aftonbladet. Där fick jag sitta och läsa en timme för att sedan sitta snällt vid mitt skrivbord och ringa jobbiga barn:) det var båda mysigt och tråkigt:)
Ikväll var ju semifinalen i eurovisionsongcontest. jag har inte sett hela men jag såg Malena, eller vad hon nu heter. och det var väl bra.. lite konstigt måste jag säga att det är med opera. jag vet inte riktigt om resten av Europa är redo för ett sådant framträdande.. menmen hoppas hon går vidare iallfall så vi slipper kvala in nästa år:)
Imorgon börjar jag klockan tolv vilket är grymt skönt! dock har jag väldigt ycket som måste göras hemma:( bland annat de två sista läsloggarna, plugg till matteprov på fredag, muntlig presentation i Int Ek, tal i engelskan, spanska prov på måndag. jag har fullt upp helt enkelt. men helt ärligt. är det humant att ha såhär mycket i skolan under en så kort tid?! asså jag menar vi har ju inte haft så mycket tid på oss. de mesta av uppgifterna har vi haft veckan innan brighton på oss att göra. för i Brighton fanns det noll tid att göra ngt annat skolarbete.. 
blä säger jag bara..
Efter skolan imorgon ska jag på middag hos farmor:) det ska bli mysigt! 
Nu ska jag se vilka går vidare på EVSC och sedan gå och lägga mig:) 
vi hörs imorgon!


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0