Here we go! ♥

Jahapp, nu var dagen kommen!
Idag far S1B till England, Brighton. Det kommer bli bäst! Jag och Rebecca ska ju som sagt bo tillsammans hos ett 60-årigt gammalt par med hund och katt 25v minuter från skolan:) Det kommer bli precis hur mysigt som helst!!
Jag har inte riktigt packat klart, det är inte små detaljer kvar. som typ handbagaget och så. Asså apropå handbagage.. Vi ska ju åka med Ryan Air och dom har så himla dumma regler. för det första får man bara ha med sig 15 kilo bagage istället för det normala 20 kilo. och om man nu skulle ha tryckt ner lite extra så är tillläggskostnaderna ENORMA! så man får verkligen packa lätt så man kan shoppa mycket!:O Men inte nog med det. man får bara ha ett handbagage med sig och det får inte väga mer än 10 kilo tror jag det var.. så man kan inte trycka ned så mycket packning där... men aja, nu ska vi inte gnälla!
Flyget lyfter från Skavsta flygplats klockan 21.00 och vi ankommer till England 22.15. det är en väldigt kort flygresa helt enkelt! Men eftersom det är ett så pass sent flyg så kommer vi inte komma till värdfamiljerna förän typ halv ett vilket är lite jobbigt. 
Har jag sagt detta?
Jag och Rebecca ska köpa en Aladin-ask på Skavsta till vår värdfamilj så dom får smaka lite på Sveriges finest;D På flygplatsen måste jag också köpa en engångskamera! Jag vill kunna fota massa och sedan kunna framkalla dom och sätta i album. Det är så mycket roligare! fast såklart.. då blir det ju ingen fb-mania:( :p
Nu måste jag packa det sista, vi hörs någon gång i veckan:)

pussarokramar
Särnan ♥

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0