Ledig:D

Hej!
Idag och igar var/är jag ledig från skolan. (idag är ju iof alla lediga, men ändå)
Jag sitter här hemma och kämpar med mina läsloggar som ska vara inne på söndag. För er som slaviskt läst min blogg vet att jag skjutit på dem sedan tidernas begynneöse och jag förstår nu vad uttrycket ''What Comes Around Goes Around'' betyder...
I den läslogg som jag gör nu ska man jämföra Ny Demokratis retorik med Sverige Demokraternas och för att kunna göra det måste man gå in på ders hemsida. Jag vet inte om någon av er (förutom KSG människorna, om det nu är några andra?) har varit inne där men ¨såhär förklarar de till exempel Sveriges problem med våldtäkter:
''- För oss som följt utvecklingen av den här problematiken, kommer det internationella forskningsteamets rapport tyvärr inte som någon överraskning. Problemet har nu nått en sådan omfattning att vi inte längre har råd med några politiskt korrekta skygglappar. Vi kan inte längre blunda för att ökningen av antalet våldtäkter i Sverige är intimt förknippad med invandringen från framförallt Afrika och Mellanöstern.''
Det är några riktiga snillen i det pariet säger jag bara...

Igår var det ju valborgoch det firade jag med att kolla på film med Sofia:) De flesta sa igår: Våga Vägra Valborg! men jag slår vad om att orsaken till ett sådant uttalande egentigen var bristen på planer. Jag hade sett fram emot att fira in våren med många vänner men så blev inte fallet. och det gör inget. Nästa år tar vi igen!
I alla fall, jag tänkte bara göra er medvetna om min existens och nu ska jag återgå till läsloggarna.

Trevlig första maj!
Särnan


ps.two days and counting!! ds


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0