rensning och gym

hej:)
Jag sitter just nu framför ännu ett härligt avsnitt av Grey's och bara njuter av att för en gång skull inte ha något plugg och ett gott samvete! 
Skolan idag har endast bestått av examinationer.. Först hade jag Int ek och redovisning av Storbritannien. Det gick mycket bättre än jag hade föranat och det var chill. Efter lunch hade jag spanska prov som gick åt helvete. det var det sämsta provet jag gjort någonsin! men men
efter skolan gymmade ja o fella en stund o sedan efter en snabb typ-fika åkte vi hem. Och för en gångs skull gjorde jag något vettigt så fort jag kom hem! Jag började rensa min garderob! Mamma hade varit på IKEA o köpt hängare o lute andra sköna grejer så jag tänkte att det helt enkelt var dags att ta tummen ur röven och göra plats till mina nya fina kläder:) 
Så nu står en typ 5 kilo tung stor påse full (lleno) med kläder utanför med rum:D Jag ska vänta med att slänga bort kläderna tills fella kollat på dom:) 
när jag har tråkigt ikväll ska jag nog rensa min skolåda.
nu ska ja dra:) 

byebye!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0