Sleep-in :)

Hej fina läsare:)
Idag är en riktigt härlig dag! Det kan jag lixom känna i benen :) Solen skiner och det är typ varmt! 
om cirkus en timme går min buss hemifrån och klockan tolv är det matte som gäller! gud, så svårt det är:O Vi har prov på fredag och vår lärare är inte ens i skolan. han är i brighton med S1A, så vi kommer typ sitta själva på lektionen och inte förstå något :( men man får väl bara göra det bästa av situationen helt enkelt :) 
Var det någon som såg DH igår? asså gud! det är verkligen ett fartfyllt kvarter, Wisterialane! Men varför sprang Orson iväg från Edie? jävla tönt.. 
Aja, Im off to min nya underbara bara garderob fylld med Primark för att sätta på mig något som både matchar värdret och mitt humör:) 
ha en fin dag!

Jag just nu:D  (haha, sofia. vem är jag?;D)

Vilken underbar dag! la la la la la la la la lalala!

Kommentarer
Postat av: sofia

KENZAAAAAAA! fast en snyggare version må jag säga! <333333

2009-05-13 @ 17:13:41
Postat av: emma

hhahah, tack pussgurka <3<3<3

2009-05-13 @ 18:06:23
URL: http://misslidingo.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0