stress

usch, jag sitter och försöker pränta in massa matematiska formler i huvudet och det INTE vägen! 
detta prov kommer nog bli det sämsta på länga!:O Det går verkligen inte!
Tillochmed a-uppgifterna är för svåra! :( 

dagen var förövrigt en vanlig dag. Engelska-talet gick bra, men gud va jobbigt det är när man är nervös hela tiden! det är galet jobbigt! man bara skakar och typ stammar sig fram i 10 minuter:( 
men det gick ok. jag hade med en liten gupp så det var ju skönt!:) 

Imorgon åker jag till pappa, så då blir det fullrulle. jag slutar typ tolv så det blir ingen lång dag i alla fall:) 
efter skolan jag jag o Rebecca gymma på vårt stammis ställe:) 
everything must go! ;P
jag har faktiskt fortfarande träningsvärk i magen från tisdagens pass! (det kan dock bero på den överdrivna fettigheten i England, men vi kan ju låtsas att jag är skittränad nu;D) 

Nej nu måste jag återgå till matten..( är det bara ja som har det så här svårt?.. :( ) ha en fortsatt fin torsdag!

dagens outfit:)

särnan


visst är det fint väder idag?:D 


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0