Tillbaka till verkligheten!

nu är jag tillbaka:D
Den här veckan har varit riktigt riktigt kul! vi har haft braväder nästan hela tiden och min och Rebeccas värfamilj var jättesnälla och trevliga!
Maten var god och vi åt konstant:D Vi bodde jättesött och hade megagulliga husdjur:)
men vktigast av allt:
vi SHOPPADE! primark var inte som jag hade trott. det var bättre!! jag har shoopat runt 30 saker därifrån. och jag har bara spenderat ca 1500 spänn! det är galet billigt!! asså jag är kär i Primark!
Jag och Fella ska åka tillbaka till Brighton i mitten av Augusti och shoppa en ny höst garderob;D asså gud!

Att vara tillbaka är hyffsat jättetråkigt.. Att sitta vid skolbänken istllet för i gräset känns långtrkigt och segt.. men det är något som får mig att vilja vara i skolan idag. det är något som bör uppmärksammas. stort.


 Den här extremt snygga tjejen fyller 17 år idag! Hon är så söt att jag får karies!
Grattis hjärtat!

Särnan

Kommentarer
Postat av: R

Tack älsklingen! :D <3

2009-05-17 @ 22:22:44
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0