Twitter

Jag sitter och lallar på datorn, och så fick jag för mig att kolla Spencer Pratts twitter sida. och sedan kollar jag om Lauren har en sida. och det hade hon:) så kul att dom verklieg finns! (nivet vad jag menar;D) asså hon skriver typ: i'm going out with Lo and Steph. hahah så coolt på nå sätt! ;) bara för skojjs skull ville jag kolla om Audrina hade twitter men jag visste inte vad hon hade för namn så jag prövade på twitter.com/audrina och det funkade:D. medan jag skrollar ner på hennes sida ser jag att Perez Hilton har skrivit: ''You are a ass.'' jag klickade mig in på has sida och får se att båda Spencer OCH Heidi har skrivit på hans sida! asså dom lever verkligen ett märligt liv kändisarna i LA! kolla in det ni oxå! det är bara skriva twitter.com/den kändis du vill hitta:) askul!:D

Nu börjar Grey's:D 

byebye

Kommentarer
Postat av: sofia

jag missade greys! :(

2009-05-14 @ 08:41:30
Postat av: emma

HUR KUNDE DU?!

2009-05-14 @ 09:30:43
URL: http://misslidingo.blogg.se/
Postat av: sofia

Jag va på spelning... ouuuups, du får uppdatera mig imorrn! Eller så köper jag bara den fucking boxen!

2009-05-14 @ 18:17:04

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0