Upp och hoppa

tjabba, 
jag hinner egentligen inte blogga men har typ tråkigt och ont överallt så jag orkar inte göra något annat. :P 
Igår blev inte riktigt som planerat men det blev bra ändå. Ja o Fella käkade middag här hemma o sedan drog vi in till stan klockan halv tio för o möta upp Thomas o bara chilla typ. De planer som funnits och uppkommit rann ut i sanden men vi lyckades underhålla oss själva ganska bra! 
Vid typ tolv drog vi kosingarna mot Café 60:) som var helt tomt!? :O Vad missade vi? :S
Typ två började vi dra oss hemmåt men ett litet mål på Donken hann emellan:) 
Vår sista buss gick två så den missade vi ju, men coola som vi är tog vi en taxi. vilket var göör skönt som man säger på västkusten. 
typ tre var vi påväg mot drömmarnas land. 

Nu sitter jag vid frukostbordet och jämrar mig över att klockan är ynka halv åtta. Jag ska jobba idag från 9-13 så det är bara att bita ihop och göra min plikt! 
Miss Emmelation, To the rescue!
Eftersom min bussar är så h******* j****** p**** dåliga på att över huvudtaget gå, tar jag en taxi in till Ropsten. Annars kommer jag 45 minuter för tidigt till ett dött globen.. 
Det kan mamma betala. 
När jag kommer hem efter jobbet ska jag bara lägga mig i bastun och sova! vill dö lite grann just nu faktiskt.. 

Nej, nu är det dags att ta tummen ur röven och göra mig klar innan taxin kommer. 
Vi hörs när jag kommer hem från jobbet eller någon annan gång när jag har tid att berätta om mitt fabulösa liv. 

pussarokramar
Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0