vuxenpoäng!!

när jag kom hem idag hade jag ( för en gångs skull!!) fått ett brev. Det såg ut som ett sånt där nordea-brev nivet ,men när jag kollat på det ett tag blev jag upplyst! 
Det var min lönecheck!:D:D:D
Jag känner mig vuxen nu! men är det vanligt att man måste gå o hämta ut pengarna på banken? Jag ska dit innan 11/7 eller nått och hämta ut mina 515 kronor:) 
wihooooooooo

Mamma kommer hem typ två inatt så jag ska bara chilla hela kvällen. dock måste jag plugga matte. nationella är ju imorogn:( ni har väl hört att man ska spendera en timme, EN TIMME, på den stora uppgiften. asså varför ska man behöva utsättas för sånt?! :( 
jag hatar matte

Imorgon ska jag hem till min lilla farmor, som har lunginflamation:( Hon låter för hemskt. och hon är ju nästan 88 år och man vet ju inte vad som kan hända. hon var på sjukhuset i helgen men hon kunde inte sova för att dom slängde så mycket i dörrarna att hon var tvungen att åka hem. så nu ligger hon hemma och mår dåligt. Jag ringde henne idag och då kunde hon knappt prata för att hon var så trött o hon tar tydligen jättestark medicin så hon sluddrar typ för hon blir så hängig. Usch, det är så tråkigt. Så jag ska dit imorgon och bara vara med henne. Jag gör mat själv då eftersom hon inte orkar göra mat själv. Jag hoppas att hon blir bra. Jag har ju kommit henne så nära nu sedan jag börjat komma till henne .

aja, nu ska jag kolla lite på scrubs o sedan plugga lite (a) 



Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0