-

det blev en liten bloggpaus där pga allmän uttråkning..
men nu är jag tillbaka och reda att fylla ert begär.
Mamma har farit till india och huset är till min förfogan. Fella kom hit igr och det blev är rätt vanlig slappa-hemma-kväll. Men det var mysigt och välbehövt. Idag ska jag in till Nacka Gymnasium och kolla på  småsyskons dansuppvisning. Efter hoppas jag på att hitta någon som kan gå på New Moon med mig, för abstinensen är för mycket!
Vad som roat mig de senaste dagarna är guds gåva till uttråkade människor; Omegle
fantastisk uppfinning dedär!
Igår pratade jag i två timmar med Terry från Canada och dagen innan det med Anna från Luleå. konversationerna slutar aldrig att förvåna!
Sl verkar inte fungera och jag börjar få lite smått panik för jag vet inte när jag ska ta bussen... klockan ett ska jag vara där så jag antar att det är tolvbussen jag ska ta, men man kan aldrig vara säker med lidingöbussarna...

annars då?
jag är sjukt taggad på julen! det ska bli riktigt mysigt att åka upp till fjällen med nyköpingsborna och mysa i snön:D Jag måste verkligen hitta en outfit bara..

nä nu får det räcka, herrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

YOU GOTTA LOVE OMEGLE! <333

2009-12-02 @ 21:28:04

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0