dygnsomvändning

jag har verkligen helt vänt på dygnet...
Imorgon har jag iallafall ställt klockan på nio och då är det bara gå upp och installera skrivarne för jag har skrivit klart min uppsats! typ iallafall
klockan 11:30 ska jag befinna mig innen istan imorgon för lunch med papsen. Sedan är det utvecklingssamtal och två ytterliga lektioner. rätt najs
nu ska jag krypa nded i sängen och kolla på en smygfilmad new moon. och nej, ni som inte sett den på bio får inte följa mitt exempel.
och jusste, tack som fan för alla kommentarer...

Kommentarer
Postat av: sofia

NU RÄCKER DET, blogga förfaan

2009-11-27 @ 21:22:44

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0