It's time to rap things up

sitter nu, färdigpackad och redo att hoppa i säng sista kvällen i Tokyo..
Klockan 07:15 måste vi lämna hotellet imorgon, trots att flyget går halv ett-.-
väskan går knappt att stänga, men det löser vi! mina fem par skor är såå värt det:D
känner mig faktiskt rätt färdig här.. fast det harde varot roligt att göra lite turistgrejer och se lite mer av tokyos nattliv men det tar vi nästa gång ellerhur!?
Jag kommer inte hinna blogga innan jag åker imorgon(tror jag) så vi hörs helt enkelt när jag kommit hem till kalla sverige!
Tack alla (8) som läst min blogg flitigt under den senaste veckan!
Arrigato!!
<3


Kommentarer
Postat av: anastasia

Kul det ska bli att få se alla nya skor o andra importer som du tar med dig hem (+ dig såklart!!!!)

du e saknad på ksg! puusssssssssaaaaaaaaaaaaaarrr

2009-11-05 @ 16:50:53

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0