Jetlaged

vaknade sju imorse men lyckades snooza till mig en och en halv timme, så halv nio trallade jag upp och kollade på Totally Spice med syster.
Gårdagen spenderades på Myrorna - Hjorthage, speedlunch med Sofia och fika med Felicia. pretty daring good!
När jag väl kom hem och satte mig ner i ett uppvärmkt hem slog tröttheten till och jag kämpade för att hålla ögonen öppna.. Klockan niop fick jag äntligen gå och lägga mig och det tog inte många sekunder till jag var i drömmarnas värld!
Idag ska jag bara vara hemma och byta däck faktiskt. ska passa på att vara här i nakca innan pappa o co åker till egypten (...) i två veckor.
Imorgon är det skola och jag är helt ärligt rätt taggad faktiskt! fast det lär jag väl ångrå så fort jag satt mig på den första lektionen.
Imorgon är det 9e november! 9e NOVEMBER!! helt sjukt faktiskt!
Om 9 dagar är det premiär för New Moon och jag går runt och drömmer mig bort i olika senarion som vi inte behöver ta upp här men som definitvt skulle förgylla åtminstone min vardag.
förövrigt dagdrömmer jag onormallt mycket nu för tiden! trevligt flr stunden men tråkigt när det inte riktigt sker som förväntat irl.

hejåhå, vi hörs sen

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0