lite mer bilder:)


tro det eller ej, men mobilerna här är galet stora! och, ja. min hand är mongo


innan grönt lyse..


efter!


en trendig butikskedja här.. men ni vet mvad man säger? BETTER SAFE THEN SORRY!


At loves music


skitdålig bild, men så är såg det ut på restauranggen vi var på :)


på morgonen är det så mycket folk som ska med tunnelbanan så det inns vagnar där det bara får vara kvinnor så att de slipper undan så kallade tunnelbane-juckare.. :D


min snygga nagelpimpning! om ni kollar noga så matchar dem min ring ;)

nu får det vara nog med bilder för nu. det tog ju typ två dagar att få upp den här...
ska försöka fota sakerna jag köpte på forever21 idag oxå!:D

och vet ni vad?? converse kostar endast 350 krovon här:D:D:D:D:D:D jag har hittat ett par skitsnygga hippie-aktiga som jag vill ha, men det var fel storlek så imorgon blir det jakt! ;)

vi hörs sen!
pussar

Kommentarer
Postat av: R

Älskar naglarna!

2009-11-03 @ 22:13:28
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0