nedräkning, till så väldigt mycket

idag är det den 11/11. alltså bara 6 dagar till new moon:D
Jag fick inbjudan igår och den är f a b u l o u s e ! klädsel: svart/vampyr:D jag kommer ha mina göör snygga nya svarta pump, och sen kanske något annat-får se.., och fangs:D
david kommer väl antagligen skämmas ihjäl.. men jag tror nog han överlever? eller gör du det david?
Något jag fick berättat för mig igår var att medan jag var i Tokyo var han men stort H där samtidigt som jag. OCH JAG VISSTE INTE DET. vi var alltså kilometer ifrån varandra och jag hade inte chansen att jaga honom för, nej jusste, jag viste inte.
I BETTER SHAPE UP

Något annat som jag går och ängslar mig över är den 23 december 2012. Det är sagt att alla ska dö då. och jag blir rädd när man säger så. jag vill inte veta när jag ska dö. jag vill inte veta att jag inte kommer hinna fylla 20 innan jag måste joina min kanin, dante, i himlen.
jag hoppas verligen att dom där maya indianerna har fuckat upp det rejält den här gången..

idag skajag äta middag hos farmor, fast jag vill att sofia ska sova över hosmig igen. för hon är sötast i världen.
hej sofia, du är fin. ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Aaaaaaaw!!!! Va gullig du ääääär, min lilla snutteputte!! Jag sover så gjärna över hos dig för jämnan! Snutte <3333333

2009-11-11 @ 14:08:07
Postat av: david

Inte skulle väl jag skämmas över dig! Ta dina high heels!

2009-11-13 @ 19:53:18

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0