På Minuten!

ja, ojojoj!
Inte nog med att den alltid lika charmerande och gladlynta Pia Johansson satt endast ett par meter(eller, ja ok.. jag satt längst bak. men ändå!) från mig så fick jag och mina kära med publikanter (de som sitter i publiken) så pass lyckligt lottade att vi fick uppleva en 3-poängare!
för er lite mindre kulturella betyder det är att någon av deltagarna får tala en en hel minut utan att bli avbruten!
Som vanligt var det Hans Rosefeldt som lyckad kamma hem storkovan, trots att det var ett år eller mer sedan sist!
han vann även båda programmen som spelades in! ooops, nu spoilade jag lite dära men så går det när man är kulturell!

imorgon är det något som säger mig att vi börjar åtta men jag vägrar instiktsfullt (?) att tro på detta och kommer leva i tron om avv vi börjar runt tolv-ett sådär.
Om mindre en 24 timmar kommer jag sitta inne på biografen alla vill vara i och bara njuta av Robert och hans oändliga charm och good looks!
det kommer bli fantastisk och den bästa kvällen i mitt liv! om nu inte jag får gå på även Eclips-världspremiären och självaste R-Pattz väljer att visa sitt graciösa tryne på röda mattan.
vi får se, vi får se
men än så länge kommer jag tagga galet till i morgon och gå runt och tjata om det hela dagen. sådesa
ses imorgon dudes
och en grej till. snälla, SNÄLLA måste precis ALLA göra facebook salkerlist?! JAG ORKAR INTE....

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0