Ryggskott

jag vetef*n vad jag har fått men jag skulle vilja likna det vid ett ryggskott. Jag går som en gamma gumma och det är inte najs kan jag säga.
olyckan skedde någon gång under tiden jag såg ut så här i eftermiddags.
Any whoo... jag har precis fått reda på att Kristina vabbar imorgon så jag är ledig. fett.med.najs. som man brukar säga.
Jag ska försöka att göra något vettigt med min dag och inte fortsätta mitt pinsamma beteende från denna helg. förhoppningsvis blir jag klar med min uppsats om Claude Monet. det ser inte ljust ut, men det behöver inte betyda att jag ger upp!
Kanske, kanske, går jag upp fem i sex imorgon bitti och yogar. men har jag ont och är död är det inte så stor chans att det händer.
Den som känner sig manad att komma hit och sova imorgon är mycket välkommen då mamma far till Göteborg en snabbis.
fan asså ,jag kan verkligen inte sova.. kan bero på att jag vaknade halv ett och gick upp ur sängen runt tre idag... försöker fördriva tiden med att kolla på glee men internätet försvann en snuttis så då bröts kontakten.. vet inte om det är så bra eller inte.. ska kolla om jag kan hitta ne film att kolla på istället.
ajusste, jag packade upp från japan idag.
klar förbättrning..
herrå

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0