Sista dagen!

godmorgon!
(eller, ah, klockan är du lite efetr två på natten för er..)
Gårdagen bestod av två möten och sedan sushi och drink på kvällen. Vi åkte upp till en Sky bar och njöt av kvällen ,men samtalsämnena ledde till slut till Twin Towers osv och ite kångt efter åkte vi hem..
men det var en trevlig kväll! jag har depå mig min anya skitsnygga o skithöga skor jag köpt på forever21:D

Idag är det inga möten inplanerade så jag, som är lite mer av en outcaster här, tänkte ta tillfället i akt och åka själv in till Sibuya och Harayuku och shoppa lite:) förra gången vi va på forever21 var det kö utanför men nu kommer jag ju komma in runt halv tolv så då kanske det är ite mindre folk:)
måste leta reda på en bankomat bara.. vet ni en sjuk grej? Dom använder inte kort här! en av 20 affärer tar möjligtvis kort... så himla konstigt!
vår guide/tolk svarade när vi frågade henne var vi kunde hitta en bankomat; ''jag vet faktiskt var en finns!''
men det svåra slutar inte där.. om man nu, mot förmodan, skulle hitta en bankomat så är det inte säkert att kortet fungerar där. utan man måste ta ut pengar i en speciell automat för att det överhuvud taget ska funka..
mina pengar som jag tog med mig är iallafall slut så för att kunna köpa mina coola converse måste jag ta ut pengar.

Vid lunch ska resten va sällskapet möta upp mig i Sibuya och sedan får vi se vad dagen har att bjuda.
Vi hörs lite senare:)
glöm inte att kolla in twitterflödet här; twitter.com/tutokyo och på tu's blogg (dör de andra ungdomarna bloggar) tuframtid.wordpress.com

pospos



Kommentarer
Postat av: Felicia "kompis till hon, du vet, som kom på PImP i Svenska Ordboken" Sjögren Enjaj

saaaknar dääääääääääääääääääääääääääääääääääääj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



kom hääääääääääääääääääääääääääääämmmmmmmmmmm nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuueeeeeeeeeewwwww!!!!!!!!!!!

2009-11-05 @ 09:15:31
Postat av: the boss, duvet, hon som kom på PimP i svenska ordboken

hahahahhahahahah<3

2009-11-05 @ 10:31:01
URL: http://misslidingo.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0