The final countdown

ok.. nu har de senaste 15 blogginläggen på ett eller annat sätt handlat om nedräkning..
Men jag är ju så TAGGAAAAD
Igår sov jag hos min sofia och imorse jobbade jag. Jag åt även glass ,japp jag trotsade den isande kylan och köpte en strawberry cheesecaka/baked alaksa blandning, och massa annat skräp när jag kom hem .
Men så är det ibland.
Imorse klockan tio öppnades portarna för Jimmy Choo for H&M och jag glömde självklart detta faktum så jag lyckades missa min chans att köpa en görsnygg klänning (klicka på fortsätt handla så ser ni den). men den kanske kommer ut igen? vi får vekligen hoppas det för annars måste jag gå naken på New Moon, och då blirdet kanske lite för mycket True Blood varning på det hela, eller vad säger ni?
Klänningen är iallafall fabulouse (nej jag kan fortfarande inte stava det ordet) . Svart fodral-variant med silvriga rundar nitar/glitterprickar på.
skulle sitta skitsnyggt till mina heels och svarta kalasbyxor.
Kvällens olika möjligheter bestod av Scoutfest eller hemmafest. Scautfesten, som jag egentligen var rätt taggad till eftersom ja o sofia var på VIP-listan blev inte av utan jag hängde lite extra hemma hos Big Mama istället och är nu riktigt redo för sänggång.
Imorgon kommer min mobil säga; ''oooh, oooh, ooooooooh, ooo-ooh, You remember me...'' osv, klockan halva åtta cirkus och då är det bara parrla sig upp, koka kaffe och dra iväg. Som tur va ska mamman yoga så jag får skjuts till Ropstah.
Efter jobbet ska jag åka in till drottninggatan och kolla H&M och sedan gå till buttrixs (?) och köpa fangs. till mig OCH DAVID? snälla!?
kanske ska jag träffa en kompis, om jag har någon, men det får vi se imorgon!
One, two, three
SLEEP

btw, min pappa med ''familj'' åkte till Egypten idag
schysst

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0