The new chapter has begun

ja.. vad kan jag säga?
andra filmen var mycket bättre än första. Det var kärlek vid första ögonblick när en stor måne dyker upp på duken och new moon skymtas bakom den när den sakta går från full- till nymåne.
Jag ville inte att den skulle ta slut. Jag ville leva kvar och njuta av allas skönhet och kärlek.
Jag ville se mer av Edward.
Men filmen var perfekt och passar in på alla positiva superlativ.
Slutet var nog det bästa. Kunde inte blivit bättre.
Alla animeringar var otroligt bra gjorda och det skymtades inga lågbudget teckningar.
Så fort pengarna återuppstår på mitt konto ska jag boka biljetter och återuppleva kärleken.
Jag kan till och med säga att denna film var den bästa jag sett. genom tiderna. Ja till och med bättre än Pulp Fiction
och Inglorious Bastards.
Jag har redan bokat upp den 10 juni.
Men det kommer bli svårt att toppa det här.
Jag kan dö nu, för inget kommer bli bättre än det där.

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0