Tokyo-Sthlm

kom hem för drygt en timme sen och kämpar för att hålla ögonen öppna.. men en timme till måste jag hålla mig vaken annars vaknar jag två inatt med spring i benen.
'resan hem gick finfint och inga pass, väskor eller annat försvann. Jag tittade på Upp ieg och han även med My sisters keeper (allt för min syster) . den sist nämna var läskigt sorglig och jag satt och höll för näsan för att inte börja hulka.
För mina sista små yen shoppade jag lit olika onödigt på flygplatsen i tokyo. Även i copenhagen hittade jag en ring och ett par vantar:)
Imorgon ska jag träffa felicia och kanske restan av fares:) ska bli riktigt roligt att träffa alla dom små knytena igen!
Får se om jag åker till pappa på eftermiddagen eller ej, beror på hur jetlagen yttrar sig!
förövrigt var det roligaste med hemkomsten, uppackningen av mina skoor!:D
nej, nu ska jag börja förbereda mig mentalt för den stundande sömnen.
Godnatt sverige

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0