brorsan...

shit allts, vilken dag.
Brorsan, fella, o ja åkte in tidigt tidigt och pluggade/åt frukost/pratade true blood/pratade Fredrik Engström(?) på Il Café. myspys och skönt =)
Efter några timmar drog vi oss till Rådis och käkade sushi vi trappan upp till KSG, skitgott och sånt.
Sen var det prov som gällde. det lilla som jag hade fått in under frukosten var som bortblåsta och pulsen skenade iväg.. men provet gick helt ok och jag skrev galet många sidor. men de är lungan, brorsan, för jag är rätt bra på att skriva sjukt mycket grejjer som dom egentligen inte frågar efter men gör det på ett så pass diskret sätt att läraren inte märker något. hehe
Efter skolan fortsatte brorsan och jag in till sergel där vi hoppades kunna se Baksmällan igen med lite CSN-rabatt men ickesanicke så vi köpte kebab istället. Om jag säger såhär; idag har jag spenderat liite mindre än 300 spänn på mat. känns helt OK.
Efter ett rätt långt tag av glidarunt på stan utan att göra något skildes vi åt och jag for hem till Liidingö.
Där kunde jag inte längre säga brorsan offentligt utan väntade till Fella ringde mig och använde personifieringen produktivt. (hmm, rolig mening)
Imorrn är det projekt start och det kommer vara rätt tråkigt men jag har bestämt mig för att klara det här projektet och inte procastinejta allt in i sista sekund. Emma ska bli MVGbarn
ANY WHOO
Ernst Kirchteiger lagar mat med Tina och jag har inget annat för mig än att sitta här.. jobbigt att inte kunna plugga.. fast, hehe, jag ju prov på torsdag men det väntar vi lite med tycker jag!
eller hur, brorsan?


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0