C O U N T D O W N

Åkte in till sergel igårkväll. Kollade på gullig/mysig/rulig film med min Ari. Träffade gamal klassis. Spottade tuggummi jättelångt. Ja en vanlig tisdag helt enkelt?
Filmen vi såg hette (500) Days of Summer. Fett skön publik va det iallafaaaall.
På natten sov jag i Aris säng.
Idag har jag varit extremt duktig och tvättat och packat . Fella lallade hit runt någon gågn och vi mös till det med chips, te och chokladkaka. Helt OK.
Kvällen kommer spenderas hemma med mor, ty hon åker ju i morgon. Grey's Anatomy får underhålla mig.
Eftersom mor åker imorgon kommer också tillgången till internet flyga iväg.
Så, för att stilla er törst efter information berättar jag lite hur mina närmsta dagar ser ut.
Imorgon ska jag äta lunch med farmor och sedan jobba. Om jag lyckas klämma in en vänn däremellan återstå att se.
Sedan på fredag far jag och kommer npg inte kunna uppdatera förrän på lördag. Men det klarar ni!
ajusstja, jag bokade biljetter till Sockholms Luciakonsert idag. najskolv.   
yep, I said it!

heejdå

Kommentarer
Postat av: yohama

hoppas du får det bajskul i japan!!!!!!!! (eller var det kina? whatevvvvvvvvva) have fun

2009-10-28 @ 22:27:35
Postat av: emmzer

thnx biatch!!

2009-10-29 @ 01:29:17

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0