Dagens hyllning

dagens hyllning (som vi ioförsig inte har haft här i bloggen, men som jag tykcer vi börjar med nu!) går till Rihanna. Hennes  grymma garderob och oändliga frisyrvariation tar luften ur mig.
Hon är min absoluta modeförebild!
Senaste fotona på henne kommer från modeveckan i Milano där hon körde på all black. Mycket avklätt på ett sexigt but yet diskret sätt.
Jag tycker verkligen att hennes nya blonda slingor är sjukt heta. Jag vill också färga håret svart, sedan blond och klicka det till en pojkfrisyr...

Något fel är det med bloggen här i skolan så det går inte att ladda upp bilder... jag som hade gjort ett bildspecial :'(
Men klicka här så kan ni läsa en kort artikel och se ett bildspecial på hur hennes lkädstil har förändrats under hennes fyra år i rampljuset!

haha, det blev visst ett litet fashion-inlägg:P men vad jag vet så är det precis rätt för mina läsare! :D

PUSS

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0