die motherfucker die?

sitter i soffan och snart dör jag. men självklart tänkte jag på er bloggläsare och innan dödsbädden tänkte jag ge er lite update.
hade spanskaprov idag.. sket i pluggandet men det gick bra ändå. manuel är allt bra söt.
efter skolan vallfärdade jag och sofia till Fridhemsplan där det rycktats om naturgodias för 7 o nitti! man kan ju säga att vi inte riktigt var ensamma om de planerna. det var fan kaos vid godisdisken... jävle svenne sätt
Sedan var det bara att rusa iväg till mammas jobb där min mobilladdare gömde sig. men eftersom jag ja... är dum i huvudet.. så lyckades jag ta fyran istället för trean och tillslut hamnade jag på Hornstull!! herrejävlar där hade jag aldrig varit förut :S
jag hittade en annan buss och hamnade jag på Västerbroplan och därifrån tog jag buss 40 för att till slut hamna på Kungsholmstorg..

mm.. en upplevelse utöver det vanliga.

ah, så nu ligger jag här. helt slut och beredd att sjunka in i en dvala.

ajusste, Niclas är så söt att jag dör!

och dig skulle jag ju bara kunna slå ihjäl j'vla b i t c h


Kommentarer
Postat av: R

niclas who? :o

2009-10-10 @ 19:57:26
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: emma

niclas i idol! ;)

2009-10-11 @ 13:39:32
URL: http://misslidingo.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0