Emma på äventyr

hmm. vad har jag upplevt ikväll?

-Åkt en timme till Uppsala, Gottsunda. Sök på google; gottsunde+rån eller något annat otrevligt så förstår ni nog
- Ätit pizza på vingligt bord i Gottsunda Centrum.
- Kollat på kultur
- Sett män steppa=jag vill börja steppa
- Hört mamma säga; Håll käften, jävla bitch. dock inte till någons ansikte.
- ööööööööööööööh¨
- lycka över bestämd yoga imorgon och på måndag.

ja, det var väl typ det.. tror inte att någon kan slå den kvällen asså...

gud, så uttråkad jag är!

bara så alla vet så har jag nu utvidgat min farm till Family farm och har kommit upp till level 21. Jag kan nu ge bort hästar.

Godnatt älskade läsare (japp; ni är faktiskt ett par styckna!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-04 @ 15:27:00
Postat av: sofia

Lalalala, RING MIG! :*

2009-10-04 @ 15:27:51

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0