gillar inte krogen fattar inte internet. finns det inget a-annat sääätt?

.... 090392003000

skolveckan har kommit tillslut och mycket slit är nu överstökat. Svenskaprovet var tråkigt men inget speciellt. om jag får VG bli jag gladglad.
Ikväll kommer jag ta det lungt ty imorgon ska jag upp halv sju och åka iväg till jobbet.. Om något roligt vankas på kvällen sen får jag reda under dagen men vi ska nog försöka fixa till något.

Även fast det vankas roligt ikväll stannar jag hemma med Idol eftersom jag ska upp halv sju imorgon.. altså tidigare än på en vardag :(

Resume (för er obildade läsare som inte vet vad det är för något är det en respekterar medietidning inom den så kallade medievärlden) har tydligen skrivit en artikel om att jag ska med till Japan.. :D Jag är med i nyheterna!!:D:D fast inte mitt namn eller så.. men dom skriver lixom om mig i tredjeperson och mamma pratar om mig. hihi:P
läs artikeln här:)

Camilla suger röhöhöööv!! asså hon på Idol, dah?
;)



Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0