Idag är det....

... en dag kvar till mammas födelsedag. hjälp, jag har inte köpt något än!
...  14 dgar till höstlovet!!
... 20 dagar till jag åker till TOKYO!!!
... 35 dagar till New Moon premiären!!:D:D den är flyttat till den 17 november ist för den 20e som det är i resten av the world vilket betyder att jag kommer vara en av de första hundra som kommer att se filmen! OCH tänk om dom kommer hit??? OMG vågar jag ens tänka tanken?!

Sitter med historiaboken redo och ska snart börja plugga. kom på att ja inte riktigt vet vad provet är på så jag kanske borde börja nu?
Dagen i övrigt då?
Jag ska åka in till Forum och köpaköpaköpa, fast jag får egentligen inte köpa något till mig. bara mamma. de ät lite läskigt att åkatill Forum nu tycker jag.. den dom byggde om tappar man bort sig så fort man kommit in.. :S
Ikväll ska jag och Felicia kolla på fotbollen! nu jäklar gäller det!

Vad ska du göra idag? hehe hur många kommer svara på den frågan?

XxX

Kommentarer
Postat av: R

I did!

2009-10-10 @ 19:56:06
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: Cajsa

heeeey emma, hälsa mami grattis! hur mår du? det var inte igår, puss

2009-10-11 @ 10:27:28
URL: http://cajans.blogspot.com
Postat av: emma

heej =) det ska jag! ja det var det.. hörde att du varit i halmsta eller nåt? =) puss

2009-10-11 @ 13:38:02
URL: http://misslidingo.bloigg.se

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0