I'm back

efter en veckas pause är jag, the man, the myth, the ledgend, tillbaka på en skärm nära dig och är redo att höja standarden!
e x t r e m t mycket har pågått sedan den omtalade bloggpausen en det är inget jag har planerat att uttråka er med.
Något som jag dock kan tala om är att detta höstlov än så länge är riktigt skönt!
Tid har spenderats med vänner, drömmar åt Hugh Jackman och sömnen åt skogen.
Dagens äventyr har än så länge varit ett biobesök med syskon. filmen vi såg var Upp och den var riktigt rolig.
Jag fann även nästa BSF (best shoes forever) på Miss Sixty och vid nästa stadsbesök ska jag maka mig dit och köpa dom! Klicka på den fina länken och skåda underverken.

Om ca tre dagar far jag iväg på en resa till bokstavligen världens ände. And I'm fucking sajked!
Det kommer bli underbart roligt och ni kommer självklart kunna följa mina upptåg live via bloggen:D Jag har planerat att slå besöksrekordet på 23 pers!! :D så komigen, Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!

Om ett par timmar ska jag återigen se stockholms ljuva skyline och njuta av en mysig middag men mina andra femtedelar! It will be fabulous!

Dagens tips är filmen the Boat That Rocked. sjukt rolig film men störtsnygg kille i.
är ni riktigt clever ser ni även den underbara likheten till Robert! 

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Huuuuh my name is, whaaat, my name is huuuh, my name is tjicka tjicka slim shady

Back on track no hack, verry mac?



Oh my lord, future rapper??? O:

2009-10-27 @ 12:34:22

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0