Ingen vill köpa din köttbullströja

.. ja det var faktiskt någon som trodde att låten gick så enligt DN Namn och Nytt.

Sitter nu på jobbet, har klackat om snyggskorna och har nu bara packning kvar (...) tills jag är redo att fara!
Kvart i elva ska jag stå redo på centralen för att kasta mig i max lilla bil och åka till Arlanda. 13:45 går planet.
Har bestämt mig för att köpa Dan Browns nya bok på engelska till novelltemat i skolan. 528 sidor lång är den, might sound foolish, men jag har ju faktiskt 20 timmars dödtid ovan molnen att ta död på..
Resfebern har ännu inte slagit till men jag kan ge mig f*n på att den kommer i natt. Ni vet, det gamla vanliga kommer väckarklockan ringa?? Har jag ställt väckarklockan? Varför är det så ljust, har jag missat väckarklockan???
Men jag ska försöka slappna av, ta en dusch, käka frukost i lugn och ro inna jag rusar in.
I väskan kommer självklart mina skoformade soulmates ligga och gosa, väl inpackade i bubbelpapper. Jag har bestämt mig för att Emma i Japan=High-heel Fashion
Tycker det låter som en toppenidé!

Dagens hålla-tummarna går till förhoppningarna om att telefonerna vi blir sponsrade med kommer att förbli våra egna och att de är riktigt colla och rosa!

Nä, dags för jobb igen!

shit jag är nervös



Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0