oops

blev visst en liten bloggpaus där.
var tvungen att hämta mig från Grays i onsdags men nu är jag back on track!
Fredagen firade jag med ett par nya skor och jobb! :D ..
jag har inte jobbat sen  i helgen och kände att det var dags nu! Speciellt eftersom jag inte har så mycket planerat.
Efter jobbet ska jag möta upp Felicia-min, location unknown, men vi ska i alla fall bara ta det lungt och sånt kul:)
Vi fick tillbaka historiaprovet idag och jag är nöjd och så, men det konstiga var hennes små kommentarer.. Jag måste ha varit det sista provet hon rättat för hon hade markerat VARENDA gång jag inte skrivit stor bokstav på namn eller i början av meningar och till och med lämnat en kommentar som sa ; Glöm inte att det är stor bokstav i början av egennamn och på första ordet i en mening. jahaaaaaaaaa
hon måste verkligen varit uttråkad när hon rättade mitt prov.. Och nej, jag skriver typ inte med storbokstav när jag skriver för hand. Jag är ju i full gång med att resonera kring orsakerna till första världskriget lixom??
kände mig rätt liten och puckad när jag fick tillbaka prvoet och varenda mening var ifylld med stora bokstäver..

nej, back to work!!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0