resultat

tänkte bar meddela att impulserna definitv svek mig på skolfotot och resultatet kommer antagligen vara något i stil med hur det skulle se ut om Jasper i twilight skulle le krampaktigt...


förövrigt ska jag upp sex imorgon bitti, trots sovmorgonen till tolv, och yoga med mamma. kommer passa på att plugga gärnet på naturen efter det..

ajusste jag fick min beställning från Unicef på 1.400:- idag...
snacka om att jag kommer födas till typ drottning i nästa liv!
jag fick i alla fall med mig en skitsnygg klocka som jag ska försöka visa
nope det gick inte.. men jag prövar igen imorgon för det är ju bara sååå worth it!

najtinajt

Kommentarer
Postat av: R

emma, du är en god människa!

2009-10-20 @ 22:24:30
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0