sträckasvettasandasbända

så, nu har jag fyllt p med energi efter ett minst sagt kraftansträngande yogapass.
Jag sitter nu och med naturkunskapen och tittar på film. Någon på Femman, svensk. riktigt bra faktiskt:P
Imorgon börjar vi tolv så jag och fella ska in och yoga imorgon bitti för att sedan gå och äta frukost. mysigt tycker jag:)

aa iallafall så borde jag nog göra klart naturkunskapen nu men jag vet inte...
imorgon ska jag ha min nya fina skjortfrej och mina nya fina anarkistskor:) det kommer bli finfint, sickan

pospos

Kommentarer
Postat av: sofia

Men ärsh, det går inget bra på dom där överflödiga fintfolkkanalerna...pöh

2009-10-05 @ 20:20:36

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0