Suhuckey

Vaknade med täppt näsa imorse och bestämde mig för att idag skulle jag vara rikigt värdelös och vara lika tråkig som vädret utanför fönstret.
Har hunnit sett klart första säsongen av True Blood och nu sitter jag och kollar på idol:D
Igårkväll efter jobbet träffad åkte jag till Mariatorget och Café Fotöljen Hornsgatan och efter ett par långa minuter kom Fella gående. Innan dess hade jag hunnat skickad hyffsat många hej-jag-har-tråkigt-sms och sett Peter Siepen (?) traska in på samma café iförd en sån där outfit man han när man bor uppe i alperna och joddlar. Klaupfhausen , har jag för mig det uttalas, eller så myntade jag nyss en ny Schweizisk fras!
Min galna granne, ja- han som sätter på radion på högsta volym i bilen, öppnar alla dörrar och går in i huset igen.., håller på och köra fram och tillbaka på min gata. första fram, sedan backar han i kanske 50? tillbaka till ursprungsplatsen. sjuka människa.
Ikväll ska jag antagligen följa med (waahoo gåshud!! Niclas, han sötungen på idol sjunger riktigt swingigt!) på premiären av malin teater. om inte något hysteriskt roligt dyker upp och jag bailar, för er som inte vet vad det betyder så betyder det inte att man ska göra något utan att man INTE ska göra något.
Hejdå

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0