Svenne är 48????

manuel lurade mig att ställa upp i Lingolympiaden den 10 oktober. det ända han sa (som ag valde att höra) var att man kunde vinna pengar, resor och det fanns gratis mat. Även sofia högg på det lockbetet..
Jag gick för bara några minuter in och anmälde mig och med jag ångrade mig snabbt då jag såg att resan man kunde vinna var till den internationella tävlingen inom samma forum och att pengarna var bidrag till lingvistik relaterade reosr...
inte heller skulled det bara pågå på morgonen en stund utan i sju jävla timmar ska vi sitta där!!!!!!!!!
men vi får gratis lunch i alla fall.

svenne avslöjade precis satt han är 48 år. CHOCKING

Kommentarer
Postat av: sofia

Nääääääääääääj, du skojar! maten better bee fucking good!

2009-10-14 @ 10:44:53

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0