upp o hoppa

har varit uppe sedan sex och är nu i full gång.
Såg precis en debattartikel i Aftonbladet skriven av Sverige Demokraternas partiledare Jimmie Åkesson. Artikeln 
är klart rasistiskt och Åkesson beskriver där att muslimerna är vårt största hot i Sverige. 
Är det bara jag som kommer ihåg att Aftonbladet sa att de från och med nu inte skulle acceptera annonser från Sverige Demokraterna? men debattartiklar gick visst bra..

läs den själva här!

 

11:40 åker jag från Kungsholmstorg och sedan är det tre lektioner som gäller. shit, livet är hårt ibland asså

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

annonser = göra reklam

att publicera en debattartikel är ju mer som att visa vilket jlva skitpolitik SD kör med. den har ju fått jättemycket rkitik, vilket är tooooppen! (kritiken alltså) hehhe :p

2009-10-20 @ 13:39:07
Postat av: Elin

JA det är väl klart att jag är en A-kändis!



host

host



nä men jag var nominerad förra året i en kategori så då fick jag ju gå obviously så hade dom väl kvar min mjl och tyckte att jag knde få gå i år igen. :)

2009-10-20 @ 20:43:37
URL: http://www.elinhofmann.se

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0