utebliven fakta

glömde berätta lite grejjer som fröken var med om igår.
Jag och fella såg Maud Olofsson (!!) asså gud jag veeet!
på tunnelbanan påväg hem upptäckte en riktigt kvinnokarl (...)  mig. dock gick jag under namnet Anna (jag vet, typ bäästa undercover-namnet!) så han skulle aldrig kunna spåra upp mig. Mannen, som var klart full och över 30, erbjöd mig lite olika broscher från medeltiden och föreslog att jag skulle ringa honom (eftersom jag självklart skulle kunna lista ut hans nummer??) så kanske vi skulle kunna ta ett glas vitt? rött? bubbel?
herregud... the thing jag står ut med.. menmen, är man b e a u t y f u l så är man! ;)

idag när jag hade enormt mycket tid över visste jag inte riktigt vad jag skulle ta mig till. mamma svarade inte så till hennes jobb kunde jag inte åka till.. diverse vänner var på andra uppdrag och jag ville inte springa rutn på stan och slösa. så det slutade med att jag satt 50 minuter uppe på södermalmstorg och åt jordnötter. under min ''korta'' filodofistund såg jag på hur en gamal lodis gick rint i cirklar och plocka upp gamla fimpar för att sedan röka upp dom.. jaja, han gjorde iallafall något!
På gitarren fick jag lära mig början på Back to Black med AC-DC
den är grym

nu ska jag kolla på True Blood!♥

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0