uteblivna mål och förlorade timmar

har nu suttit framför datorn läskigt länge och jag har möblerat om min farm! fast jag är inte speciellt nöjd med hur jag har placerat min åkrar....
Får väl chilla ett tag nu och gåå in sen för att kolla läget.

Annars då? Jag har ännu inte börjat plugga.. tänkte börja om typ en kvart och så kan jag hålla på i två timmar. Jag har bestämt med fella att vi ska in och yoga imorgon halv åtta och sedan gå till IlCafé och plugga gärnet innan provet som är typ tolv. enda lektionen vi har imorgon.. najs!
Klockan kvart över femska jag dra mig in mot stan för att möta upp E och D vid Ropsten och åka till mormor där det ska festas gärnet för min gamle mor.

Jag gick vilse igår inne i Forum.. kom inte ut. så jag fick ringa pappa som ledde mig till ljuset. pinsamt kanske du tycker, men jag kände mig mest ensam..
Jag hittade iallafall några sjyssta prylar till mamman och sen så åkte jag till Fella. Matchen var ju den sämsta på länge och sjukt tråkig. Vi lämnade rummet i halvtid och gick ut. i ren protest. 1-0 till Danmark och Sverige gjorde två off-side mål.. bra jobbat grabbar!
Nu har jag hört att Malta är vår sista utväg. vet egentligen inte vad det betyder men om vi har en sista pytte chans att komma med i VM så tycker jag vi satsat allt på den matchen!

Nä ska nog ta mig en Scrubss-kur nu innnan pluggandet tar fart.
Ce ya! wouldn't wanna be ya......

Kommentarer
Postat av: yohama

bara ett litet fint tillägg:

sverige kan inte satsa allt på "den" matchen. sverige möter albanien, men det vi måste lita på är att malta slår portugal med typ 10000 - 0. (räcker med 3-0) och samtidigt måste sverige göra minst 5 mål. förlorar porutgal mot malta så har dom sumpat sin plats, vilket inteeeeee kommer hända!

2009-10-11 @ 20:14:17
Postat av: MissLidingö

haha, tack för din enorma vishet yohama! jag skall ta mig an detta och föra arvet vidare!

2009-10-11 @ 22:13:08
URL: http://misslidingo.blogg.se/
Postat av: sofia

Emma, din blogg är even better on my new computaaah! Farmville verkar inte worka iofs :S men det får greger fixa! vad ska jag annars göra på lektionerna?? Heey, softaste dagen idag broshan

2009-10-12 @ 18:40:56
Postat av: emmzer

OMG brorsan, gregOr måste verkligen fixa farmville för nu har jag snyggat til den ännu mer!

2009-10-12 @ 20:08:20

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0