1337

nu är jag hemma och nyduschad. jag hade verkligen stört ont i huvudet. och mådde illa. svininfluensan??
men jag lyckades ringa rätt många så jag tror inte det gjorde så mycket att jag gick 45 minuter tidigare. riktigt flyt had jag på hemvägen oxå. lyssnade på På Minuten hela vägen och jag tror nog att de flesta på tunnebanan/bussen antog att jag var galen när jag helt plötsligt frustar till och börjar skaka. (av skratt)
Roligaste hittils;
(priset denna gång var en fasan)
Ingvar Storm -''Pia tar nu fasanen och stoppar den innanför tröjan. detta ger hennes byst en ovanligt konstig form....''
Pia Johansson - ''Den ammar mig nu!''
jesus.. då var det riktigt svårt att hålla skrattet tillbaka kan jag säga!
imorgon är det skolan och medelhavsmuseet som gäller.. asså va?!
När allt det är avklarat (om inte tidigare) så åker jag o Fella hem till mig och tar det lungt och gör oss iordning för kvällen. lite olika läsa planer existerar men ingen definitvt än. klicka in i morgon så får ni säker veta mer! (haha, cheesy (?) reklamfras:P)
Klockan tio börjar scay movie 4 på femman. tror inte jag sett den. men fella rekommenderade den mycket väl. jävligt jobbigt att den är en och en halv timme lång bara och slutan halv tolv..
får se om jag orkar det.
eeeeey, panta mera!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0