62

har varit uppe i några timmar nu. gick upp halv ett. riktigt skönt.
det har varot damråttedisko i mitt rum ett tag nu så jag bestämde mig för att göra denna dag tillen städdag. Alla tröjor är rensade, blev typ 1/3 kvar, trosor och strumpor likaså. allmänt skit har plockats bort, ytor torkade och golvet damsugit. det är rent nu.

Än så länge har jag inga planer inför kvällen, vi får helt enkelt se hur allt ter sig.

Mamma har varit borta tre helger i rad så igår hade vi lite quality-time och gjorde massa saker. Klockan halv fem yogade (satan, träningsvärk idag) efter det åkte vi in till kungsgatan och åt på Pong (sofia kommer du ihåg??) det var i alla fall riktigt gott. och klockan 8a kollade vi på The Ugly Truth. fan va bra den va!=) så himla rolig!!
rekommenderas verkligen:)


ajusste, mina glasögon kom igår. dom är konsitga.. vet inte om det är jag som är ovan vid att ha styrka eller om de är felslipade. men konstigt känns det. Ser lixom bätter utan:S får ta och ringa och kollar om de verkligen följt mitt recept.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..

hejdå

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0