död åt kato

trots sovmorgonen tog denna dag nästan död på mig. alla (två) lektioner var så fruktansvärt tråkigt och låånga. På engelskan ballade jag och fella tillslut ur och vi gav FACERAPE en ny definition. 
titeln har absolut inte någonting med någonting att göra. jag ville bara ha något med död. 
mamma om hem för en stund sen och med sig hade hon tre olika läder armband och en super fin tåring med små fötter på! jättesöt! 
Dags att hjäpla till o packa upp lådor. 
Ni missar väl inte preimären för Svenska Hollywoosfruar eller vad det nu heter? 
-Jag sätter på läppstift kanske..... 50 gånger om dan?
-Jag lärde mig koka kaffe för kanske.... ett år sedan? så nu är jag expert. 




Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0