ett hett helgon

tjenare!
Ligger nu i soffan och kollar på Hemma hos Obama i Vita Huset. Fan, vilken kille han är!
Dagen har varit fylld av ett flertal olika aktiviteter. SKolan var onödig och när den var slut åkte jag o fella hem till henne och chillade med lite scones, chokladbolls-smet och historia. (sofia jag ska döda dig för att du lärde mig receptet. jag kommer bli fet)
Vi jobbade en stund men sedan verkade Friends, The Tyra Banks Show och youtube mer attraktivt. Har ni sett den här filmen förresten? typ roligast jag sett på länge;
hahahahahahhahah
Klockan sex mötte jag upp david och massa andra utnför sture för att se förhandsvisningen till The September Issue. en dokumentär om Vouge. riktigt bra faktiskt:)
Och nu så ligger jag här och nu börjar true blood! dags att sluta blogga!
är inte obama en riktig snygging??


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0