försov mig

försov mig i morse och hade inte hunnit till kvarten så jag fortsatte sova en timme och gick upp vid åtta. en halvtimme innan matten började var jag framme så jag begav mig till Wayne's och köpte en Chailatte. inte lika gott som jag hade föreställt mig. skulle tagit en smoothie.
Middag igår hos farmor var trevlig och jag fick med mig 4 äppelpajer. gott!
väl hemma var det Idol och kändisdjungeln om gällde. riktigt njöt av att inte behöva plugga! men den njutningen hade ett abrupt slut då vi har naturkunskaps uppsatts, idrottsinlämning och engelska fördjupning på schemat...

Idag ska jag jobba. hoppas att jag är ensam. annars kommer jag inte jobba. Hoppas också att Sofis mode finns kvar så jag iallafall kan njuta av modets underbara värld.

Jagska beställa massa grejer från H&m från den senaste kollektionen.
datorn är sp så det går inte att lägga upp bilder... men kolla här på ett par skor som jag ska köpa:)

herrå


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0