hard work work

sitter och jobbar. har gått rätt segt men nu de senaste fem minutrarna har jag fått upp värsta flytet.
Om 4 minuter slutar och då ska jag kuta hem och duscha. jag är beroende av min nya dusch. jag har aldrig duschat i en sån skön dusch!!!

Efetr skolan idag gick jag o soffia runt på stan på jakt efetr den ultimata halsduken. och den fann vi. på MQ hittade vi en underbar såndär rund halsduk i en härlig färg men den var slut och tjejen som var en sekund före oss fick den på provdockan...
så vi gick till gallerian där det hade ryktats om en ytterligare upplaga. där hade de ingen ute i affären eller på lager så vi fick den skruttiga (men fortfarande görsnygga) halsduken som legat inne på kontoret. rabatt fick vi oxå (eller vadå vi? sofia var den som köpta:D)

När jag kom till jobbet fick jag den underbara idén att be mamma sticka iväg till västermalmsgallerian och leta efter en till mig. och tro det eller ej, det fanns EN ENDA kvar! jag fick potato istället för silver/pink som sofia men nu kan vi matcha avrandra!

ojoj nu slutar jag helt plötsligt om en minut.

ciao

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0