hhahaha, inte alls sista dagen på helgen

sitter och jobbar för fullt och längtar ut till det mulna vädret..
Efter jobbet igåt mötte jag upp F och vi gick en snutt på stan, bl a till det nya H&M som har grymt mycket snygga grejjor, och gick sedan till Kungshallen för att äta mumdig mat på IKKI. Det blev en IKKI special eloler nåt som var yakiniku och en stor sushi. så himla gott!!
Sedan begav vi oss till Kungsträdgården. Inte alls speciellt fint där om det inte är högsommar och träden blommar.. :(

efter många velande beslut om bio eller hemmakväll åkte vi hem till kära Fruängen och bänkade oss framför finalen av kändusdjungeln:) Karl Petter vann och allt var så mysigt:D
men det blev en tidig kväll och vid elva sov vi båda sött:)

Imorse klockan åtta ringde väckarklockan ch jag smög upp, satte på mig kläder och smög ut genom dörren till tunnelbanan. jag tror/hoppas att jag var tyst nog att inte väcka hushållet!

Om två timmar så slutar jag så då ska jag köpa lunch till mig och prinsessan och sedan åka till glassen och käka galet!

jusste, köpte en glitterfin klänning igår som jag kan visa lite senare:)

pospos

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0