kvällsbabbel

Sitter nu i soffan och tittar på Pirates of the Caribbean på nian. vet inte hur många gånger jag sett den men jag är het enkelt för rastlös för att kunna gå och lägga mig.. 
Dagen har inte varit speciellt stimulerande.. Två rätt långa lektioner, lite datorinlämnande och sedan plugg. som resulterade i absolut ingenting. Jag gjorde i och för sig nästa klart hela min fördjupning. men jag har ju inte gjort någonting annat... Så i morgon ska jag och Sofia ha en plugg-dejt efter skolan. det kommer bli fabuoluse!
I morgon ska jag nog också gå till Åhléns och inköpa mig en likadan halsduk som fella har (om jag får:S) och en superfin pennkjol som jag såg i VeckoRevyn! 
Efter skolan imorgon ska jag även spela gitarr klockan kvart i fem. det blir första gången på nästan ett år! vet inte ens om jag kommer i håg något:S men det ska bli kul o börja igen:) och han jag ska spela hos nu är grym och skriver sin egen musik så vem vet, jag kanske blir grym jag me?? :P 
jag borde gå och lägga mig nu.. jag slutar fungera om jag går och lägger mig försent. men jag vet att om jag går och lägger mig nu kommer jag snart vakna, behöva gå till skolan och plugga till historian! blää
och nu fick jag ett sms från emelie som påminde mig om att jag antagit mig ansvaret att baka fika till mentorstiden i morgon..! 
får se om jag orkar hoppa upp i morgon och baka något kul. annars får det bli Lidl!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0