Nationalism, Imperialism och första världskriget

sitter och pluggar vid datan. gå rinte speciellt br. jag vet inte vad jag ska plugga på?? hur gör man?

Igår stannade jag hemma. nog det smrtaste jag gjort på länge. jag var heltslutkörd. släckte lampan 22.20. härligt!
Innan jag sjönk in i min dvala tittade jag på Män som hatar Kvinnor. fan vilken bra film! äntligen en svensk film som lyckats på internationell nivå!

för de som inte vasr somjag igår gick nog antagligen på nollningsfesten i Obsan. jag ville verkligen gå dit. men orkade inte!  så, nu har jag sagt det 400 ggr..

Idag trodde jag att jag skulle plugga hela dagen, men som det ser ut nu så kommer jag lämna böckerna om 5 minuter.

hare!

Kommentarer
Postat av: yohama

du och jag kommer förevigt bli ihågkomna som dom som inte orkade. FAIL hehehe

2009-09-13 @ 13:31:56
Postat av: emma

haha, sant, så sant!

2009-09-14 @ 10:37:52

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0